недеља, 17. март 2013.

SONATA


SONATA
sre - 10.10.2012, objavio robin 10. oktobar 2012 22:47:49
 Lesi se vratila kuci.

Potreba za izolacijom, za iskljucivanjem iz tokova svakodnevnice je prosla.Dok prebiram po glavi minulih mesec dana, konstatujem da se sem svih opstenarodnih zamki, mamaca i ostalih ljudskih preskakanja,  lepljenja i krpljenja  osecam  jesenje.

.................

Laz, oduvek sam je mrzela. Glupo je reci da nisam lagala, ali nisam zaista nikada, mada postoje one bele lazi, precutkivanje (nije dakle da nisam). Pojedini ljudi te nateraju da o tome razmisljas. Oduvek mi je bilo ispod ponosa da zbog nekoga izgovaram neistinu.

Prosle nedelje sam odraslu zenu uhvatila u bezocnoj budalastoj, sebicnoj lazi. Toliko jadnoj i neprimerenoj, da sam se zapitala kako bi reagovala da je nesto zaista bitno. Ne znam sta me je vise iznenadilo, sramotu koju sam osetila sto sam je uhvatila u njoj ili besprizoran pokusaj objasnjenja, da nisam dobro razumela, sa sve smeskom i komplimentima u vezi izgleda. Takve ljude, mada sam fino vaspitana, bih pljunula posred lica. Pomak, za razliku od ranije, kada sam umela grcevito kroz raspravu da se izborim, bar za trunku postovanja prema toj osobi, ovog puta je bilo zavrseno prostom konstatacijom..” da znam kako izgledam” surduk voda i “ zurim, moram da idem”.

................

Da umem, bila bih  imuna na tudje reci i na tudje ne-reci. Artikulisano redjanje zvukova koje je u stanju da od poznatog coveka naprave neznanca a od neznanca bliskog. Sve je jednostavno a izgleda tako komlikovano. Dato kao kruna savrsenstva razvoja, ta mozdana linija koja sa jedne strane odvaja primate, a sa druge savrsenije. A tako cudnovato nerealna linija, koja ne znaci nista. Primati su primati i sa recima. Ne znam da li ima u zivotinjskom svetu primera neke rase koja uziva da tako predano nanosi bol iz proste ugrozenosti.

..........

 Zalosti me pakovanje letnje garderobe.Ne mogu da dokucim tacan uzrok te neke sete. Neki emotivan odnos prema pakovanju jos jednog leta u proslost. Prisecam se oca, koji je pred svoje  rodjendane bivao veoma utucen i neraspolozen. Napokon je spoznao i priznao da mu tesko pada sto stari. Ne osecam to, ali nesto u vezi sa tim verovatno ima veze sa ovim polaganim perbiranjem gardarobe i mozga.

.................

Oraspolozilo me je jedno povrsno poznanstvo. Skoro nisam upoznala osobu  tako ciste duse. Da li je na to uticao i teoloski fakultet (verovatno) ali  tako nesto razgali dusu i pomislis, e pa nije sve tako strasno kao sto izgleda. Ima jos dobrih ljudi.


Нема коментара:

Постави коментар