недеља, 17. март 2013.

NIKAD NISAM DRZALA DIJETU


Kupila sam je, pa gde puklo da puklo. Ako me ovo  sranje  - tzv “elektronsko pusilo”  spasi  jos veceg, onda je dobro.  Imam neku svoju teoriju, polu lagarija a polu  pije vodu.  Mislim da nema potrebe za mazohizmom i demonstracijom volje  tipa:  “samo sam bacio/la paklu i upaljac. Ne, nisam probao/la, ne nije mi bilo tesko, ma to moze samo tako…. Ja sam supermen, betmen i mala princeza, svi ostali koji ne mogu tako kao JA su patuljci .”.

Ozbiljan dogovor sa sobom … vec dve nedelje je palo slovo sa dve pakle (da ne detaljisem  da je znalo da bude vise)  na 5 do 10 cigareta dnevno . Ustvari svelo se na grebanje,  u svakom slucaju zaobilazenje posedovanja vlastite pakle cigareta.  Pri tome konstatujes koliko  sve to kosta,  kad namerno das tih 10 dinara za cigaretu prijateljima ( svi se zblanu a ja kazem, mora da se uzme. Mislim 10 kindzi nije nista, ali niko ih ne baca i gasi nogom  ili vrhovima prstuju. Ali tek onda konstatujes ono, kamen po kamen palaca).  Pri tome svima kazem, da ne pusim vise, svi se osmehnu u smislu..ahaha.. Dupli blam i svesni ulazak u to, grebes se, dajes pare za cigaretu a nisi u Nemackoj plus, dok vuces dim ponavljas  da stvarno  prestajes i svi te gledaju sazaljivo, a ti iznutra jak....

Prvi dan je bio  drastican..ceo dan nijedna a uvece tri pojedene cigarete…  Onda neki peti posle toga je bio tezak, sreca - prva pomoc kod  vlastite dece, nesreca - dopadne mi se da zavijam duvan.

Sedativ u teskim trenutcima: na poslu imam jednu pepeljaru sa mehanizmom da pritiskom na polugu pikavci propadaju u unutrasnjost i prividno je prazna.  Merlin mi se smeska  sa nje, te sa kafom, te sa zavrnutom haljinom.. uglavnom smeska se ..U trenutku krize (peti dan)  sam potegla za nekim opuskom i suocila se sa smradom, koji je esencija odvikavanja. Bljak...ne praznim je, ne smrdi zatvorena a tu je kao svedok, samo me gleda i kaze “ hajde, otvori“.

Suocavanje sa bedakom  i nepusackim drustvom: kafic, kafa i nepusacko drustvo... katastrofa,  jedva prezivela zahvaljujuci  empatiji  ljudi sa porokom “ ja sam pusac bez cigareta u fazi odvikavanja..sad mi je kriza, da li mogu da dobijem jednu cigaretu?“.  Uh , kako se razumemo, do tih visina, da su mi pri polasku dali jos jednu, a nisam pitala..

Da ne bih dolazila u tu samilost ( a i nije u redu..) plati pa klati, kupih „e- cigaretu“: pa duvaj sad voce i ostalo, dimi se, puni bateriju na usb, lazi, mazi, ali kako god bilo, vec tri dana bez pravog nikotina. Ovo sto dimi  je lepo nazvan medicinski, sta god to znacilo..Jos me podeseca na nargilu u onom baru sa trbusnim plesom… Da li cu uskoro da vidim slonove, trbusne plesacice ili nesto za dusu, ne znam. Dala sam i za ovu fazu neki rok a onda....

Nirvana, divno lice roze boje, bisage koje se prelivaju od novca ,  vidno popravljeno zdravlje..  Lebdecu  sa kamenjem u dzepovima, ja se necu  ugojiti... ne ne, necu vise jesti nego obicno,  ne, ne, nisam juce pojela  dve cele strudle od maka, od tri koje sam napravila… ha, ha , tralaal   i bicu primer za majstore. Testamentom  ostavljam „umbrella“ crni model  pokoljenjima ... + jako sam ponosna na sebe.++Svecano se zaklilnjem crvenom maramom oko vrata, da necu biti onaj najgori bivsi pusac, najgori su stvarno...

Aman ,dajte podrsku neku, vase malo meni moze da bude dosta ..


Нема коментара:

Постави коментар