субота, 14. април 2012.

SLIKA IZNUTRA I SPOLJA


Eto smirila sam sve.Imamo crno na belo da su mi izjeli dzigericu. Poviseni su rezultati pa tim povodom je red da tugu veceras utopim u crnom vinu. To je dobro za krvnu sliku, a slika je slika i dobro je da je dobra.. A i ova sedimentacija se nesto uzjogunila sa sve holesterolom i monocitima..sta sad i oni hoce od mene.

Sta sad, masinu za ves sam popravila..dobro - motor, dobro -nova- ali izasla iz garancije, ma nije problem, kosta kao pola nove. Rerna nije duvala-sica- samo neki prekidac. Kola - samo otislo do dobosa, timpana i sinfonijskog orkestra. Al u svakom losem ima nesto i dobro, usput se konstatovalo da bi mi i motor otisao da nisu videli, ne znam tacno sta za ulje, te narvno popravili. Dakle sve je dobro sto se dobro zavrsi, te i frizider ode pre neki dan iz kuce, ali sreca elektronika pa ce da ga poprave.Kako su samo narihtali ove masine nove generacije..rade samo tacno do garantnog roka a onda u nekim drugim zemljama ih menjaju. A da, zamalo da zaboravim,ostale dvonogase koji grickaju okolo ne spominjem. Od njih, jos malo pa dizem ruke, napustam nadu  da cu sa vecinom da nadjem ono najmanje potrebno za razumevanje. Ustvari lazem, ne dizem ruke od mojih pogleda da postoje i takvi, dizem ruke samo da razumem zasto neko mora bas naopako da radi i da prica, kad ni njemu ni drugome nije dobro tako. I necu da se menjam ..tacka.

Ja masina starije generacije, ne znam dokle mi je garantni rok a ni prag izdrzljivosti. Stalno taj pragic sve veci i veci, valjda dok se i sama ne pretvorim u prag ili trag mene same.

Нема коментара:

Постави коментар