субота, 14. април 2012.

POZNAJEM IH


 Znam ih iz vidjenja. Zajedno imaju sigurno stosezdeset godina.Ona se oslanja na dva stapa, on na jedan, a oboje su povijeni skoro do rukohvata pomagala koja nose.. Cekaju strpljivo da se semafor upali na zeleno. Stapom, kao produzetkom ruke mu pokazuje nesto na ulici.Pogledala sam ih u lice. Ona ima onaj prkosni izraz  koji ne odaje ni bol, ni tezinu  samo volju da prikrije svoj muku. On je zbunjen i nekako uplasen, ali se oseca sigurno pored nje.

......

Kruzim dva puta oko kineskog centra, nema mesta za parkiranje i nastavljam dalje...nece me Kinezi. U trznom centru koji ne poznajem i ukoji sam otisla samo iz potrebe da nisam uzaludno potroslia beznin, nalecem  na osobu na koju mislim danima. Pijem kafu , lupetam nesto a pricala bih sasvim drugo, ali ne mogu i nesmem.. u sustini sam neraspolozena,smejem se da prikrijem vlastitu tezinu..Ne znam da li previse pridajem znacaja slucajnostima mada kazu, nista nije slucajno. Mozda sam danas trebala sve njih da sretnem.


Нема коментара:

Постави коментар