субота, 14. април 2012.

PRINCIP TO NECU


 Vec drugi upaljac je zavrsio ispod fotelje. Od sada ga drzim u dzepu.Najdraza igracka nase mace je da ga gurne sapom  i da ga vitla po parketu dok ne zavrsi na sigurnom. Ali dobro nisam htela o tome, nego me prenulo dok sam kopala po jaknama da nadjem sledeci i da krenem da izlistavam uspomene. Uhhh, da nije ekrana ovo uuuh bi mozda pomerilo list na Bendzaminu preko puta stola.

.................

Sta necu, to sam uvek tacno znala. Neko zna precizno sta  hoce, a mene je ovaj nacin eliminacije onoga sto ne zelim dovodio do onoga sto zelim. Ponekad nekim cudnim putevima, sa malo slepih ulica ali uvek do cilja. Ne mogu da kazem da sam nezadovoljna rezultatom i da sam negde silno licno izgresila. Greske su bile, ali nekako uvek sa dve strane medalje, nesto izgubis a nesto dobijes, ponekad i kroz bol ali na krju imas boljitak. Nekad ga nisi ni svestan.

..................

Nedostaje mi sunce, more. Ne znam zasto sam se danas setila svog stopiranja i kupanja uvek na drugoj plazi na potezu od Murtera do Vodica. Uvek nam je bilo smesno dok stojimo na magistrali u nekim majicicama i suknjicicama ispod kojih su mokri kupaci kostimi. Kako smo bile manje od makovog zrna kada bi po izlasku iz automobila ostali mokri obrisi na zadnjem sedistu.Ponekad se pitam sta je sa tim mojim prijateljima, da li se nekad i oni sete kako nam je iz godine u godinu bilo lepo uz srdele i vino,  kako nam je nevazno bilo sto smo se skrpili iz „gde si bree“..“ma kaj“ i „ma ca ti tu meni cakulas“.

.....................

Jednom sam sa mojim tadasnjim deckom skocila sa drugog sprata..kreten. Bili smo na ekskurziji. Klasika... gimnazija, hotel i naravno tadasnje fore, nahvatati nekoga sa nekim. Naravno onaj princip sta necu je pobedio, pojavio se posle sam ped vratima sa kljucem..” Sta je bilo , sto ste se skupili..?“, a ja ponosno prosla u moju sobu..

........................

Sutra slavim jedan rodjendan na cudnom mestu. Nisam dobila pozivnicu, nece biti slavljenik, bice samo zvanice bez poklona. Kad sam tuzna tu ne pomaze princip necu..Nisam htela u ovom smeru, htela sam unazad, da zadrzim vreme da se katapultiram u proslost, da me razgali sunce, prve ljubavi..ali slabo, nisam upela. Nista..idem da pomeram fotelje, da trazim upaljace..


Нема коментара:

Постави коментар