субота, 14. април 2012.

CRNO BELI SVET


Dragi nepoznati prijatelji u tudjini,

Jeste, ovde je dosta pomereno, znam - nikakvo. Reklame i ovi devojcurci sa neobicno napucenim usnama, koje zele nove prijatelje, su ovde svakodnevnica. ( Znam isto tako da neki fotografi placaju po hiljadu dinara klinkama za takve fotografije. Nista bezobrazno, nista skidanje.. uz primedbu, to je za neke strane kampanje). Vidjam cesto ono sto sam juce videla ispred trafike. Dva luda dzipa, dva buldoga za volanom, dve stancovane klinke sa naocarima za sunce i ogromnim noktima. Znam da je tesko kupiti takvu masinu sa 28 do30 godina posteno, a i da je i nabavis, ne bi ti bila potrebna ona brojanica koja visi na retrovizoru, da te cuva. Cuvas se sam svojim mozgom.

Uskoro ce sa lepim vremenom da pocne bahanalisanje u kaficima na cosku, znacu ponovo raspored, oko tri nocu turiranje, pola cetiri smeh, cetiri polupijano psovanje (sa a ponekad bez tuce), pet obavesno kretanje uz skripu kocnica i trka do kraja ulice. Sve to mi smeta i zao mi je. Ne opravdavam ni situacijom, nema opravdanja da bi se razumelo zasto mi je nekad tesko da  gledam ljude u lica, ljude..grimase, grceve, ispraznost..ali..

Ne mogu da gledam ni filmove koje vasa deca snimaju po belom svetu ismejavajuci sve ovo gore navedeno pod naslovima „ Shit Serbians girls, boys..“ nije mi smesno. Dobro  znam da se ta vasa, nasa deca negde rodjena „tamo daleko“ tome smeju. Znam i da dolaze na raspust kod baba, deda, idu u kampove po ovoj nikakvoj usranoj zemlji sa isto takvo nikakvom usranom maldezi i usranom buducnosti, zemlji koja se nalazi na pupku ili u supku sveta. Mozda jaz generaija, to shvatam, al sta je sa vama??  Pa da li ste i vi postali “ Shit Serbians” pa ne znate kada ste i zasto ste otisli odavde? Nije mi smesno, snimaju i ovde takve filmice ovdasnja deca, kojima je toga preko glave, ali to mi je kritika, ima neku tezinu.. a ti filmovi su mi jadni zbog vas, ne zbog vase dece. Mrzim obelezja sa tri S, imam previse u sebi pomesane krvi da bi bila uopse neko slovo, sem svojih inicijala. Opeglale su me takve pegle, kao da sam prosla nekoliko puta dubinsko ciscenje mozga  i svesti zbog svega gore navedenog. Ali i pored svega mi je zao vas, mi ovde smo usrani roditelji usrane dece..vi ste hteli bolje, pruzila vam se mogucnost i to mi je drago.

I eto za kraj, malo nostalgije da se podsetite.

http://www.youtube.com/watch?v=891V5nni_Vo




Нема коментара:

Постави коментар