субота, 14. април 2012.

RASTANAK SE PRIMAKAO


Rastajemo se ..bilo  je svega kod tebe.

Trpeljivo i smireno si me vukla iz meseca u mesec.Svaki mesec odredjen tacnim bojem dana i sati moga zivota. Nekada sam se teturala odbijajuci se o dane,  sretna da je sledeci bolji. Ali ne znam zasto si zadavala uvek vise.. Sve okolnosti, sve nekako tesko i tmurno. Da li si pomislila da cu prestati da se smejem. Pa necu i nisam. Izmedju smeha su se obicno lile suze, kao da su htele da podmazu vid..

A tvoja predhodnica je bila maestralna..Bez uvoda , bez najave je istrgla tepih pod nogama.. i nisam pala. Balanser na zici se odrzao.Bilo je lako, nije znao ni da hoda po  zici, ni da je provalija ispod, nije znao ni da je balanser....kao jogin koji hoda po povrsini vode sam i ja sledila neku vodilji. Hodala sam bez oslonca. Lazem, hodala sam sa osloncem u recima u koje sam verovala , sa osloncem u nesto sto sam samo ja videla i osecala u medjuprostoru pare koja se izdizala iz ambisa .

Znala je to prosla, da cu ravnotezu osetiti tek u ovoj, da cu jednom trenutku spustiti pogled dole i spoznati gde sam.Dakle evo nas na kraju. Ne znam da li sam naucila lekciju, da li si to htela? Da konacno zamaglim vid i navucem sivu pelerinu neraspolozenja..Da se utopim u sivilo tezine zivota. Da li si htela da vidis da li sam dorasla bremenu koje se svalilo. Da li cu skrenuti pogled , izgovarati reci u koje ne verujem.Da li sam nasla prag izdrzljivosti....  Prepreke mi nisu promenile sustinu u koju verujem , da nije  zivot samo hrpa nekog vremena u kome trebas da si uvek na oprezu jer si u zverinjaku. Da meris rec , da ne pokazes vise, da sakrijes sebe, da li je to trebo?

Dakle evo nas na kraju, ispracam te dostojanstveno sa uvazavanem koje si zasuzila.

Cekam sledecu i nadam se da ces joj dosapnuti da sam test polozila..

...................

Dragi  moji, dosta fantazija i filozofje  Necu da tmurim vise, ko je jos video vajde od toga.Da ste mi sretni i zadovoljni i da vam Nova donese sve lepo o cemu mastate i ono sto prizeljkujete a pre svega puno jubavi.  Mene je smajli odrzao pa navlacite smajlije oko sebe.



Нема коментара:

Постави коментар