понедељак, 23. јул 2012.

BASTENSKI PIONIR


 Nikad nisam ucestvovala u politickim diskusijama. Nije da se ne razumem ali mi je to gubljenje vremena. Ali vidim u poslednje vreme racunajuci astronomskim satom, znaci poslednju svetlosnu mili-mini-sekundu ili nesto, nas doticna svar na p bas pritiska.. pa daj da vidim koji ja to osvrt imam.
Bila sam dakle samo pionir, tada se nisam pitala, bilo je to uobicajeno, uz boracku pesmu „Pioniri maleni, mi smo vojska prava“. Dobro, nije sad to vezano za politiku ali uopsteno organizacija koja je zatirala put ka daljem.Pa ne mogu da kazem da sam bila nezadovoljna svojim angazmanom u doticnoj. Imam prelepu sliku kao visibaka u nekom drugom ili trecem razredu osnovne. Imala sam sesir sa laticama i bas se nekako slatko smejem.  Naravno ponosito koracam u koloni, ceti u obaveznoj uniformi, plisirana crna suknjica, bele hulahopke, lakovane cipele, bela kosulja, neizostavna crvena marama i visibaka na glavi. Vidis, do sada mi nije palo na pamet, mozda tikove sa neizostavnim salom koji danas stalno nosim ( ili marama iste boje) vucem iz tog doba visibake. Uhh nesto mi nije sve jedno pri pomenu cveta, sad nisam bas visi.. a nisam ni baka i na tetka se vredjam..dobro, ajde necemo o tome.
 Nego stadoh kod borackih pesama, volela sam sa horom da pevam onu“ ko drukcije kaze, taj klevece i laze..“, dobar slogan a ne danasnje salate. Da pocela sam sa politikom. Uglavnom, dakle ponosno sam ostala pionir do danas i to je moj osvrt. Pouclanjivali su se neki jos u gimnaziji u partije, neki u vojsci da dobiju par dana skracenje. Muvase se svuda. Naravno bila sam i saglasna sa nekima, ali nikad svoj cenjeni potpis nisam dala nigde, ni potpis ni dusu. Posle sam prestala cak i da ucestvujem u diskusijama, ne mogu na dve strane, ili pionir ili nista. Bas kao bastenski patuljak iz Amelije Pulen, neko veruje da putuje, neko ne. Tako i ja, neko nek veruje da sam pionir ostala u dusi a neko ne mora. I nije ovo post o toj p.., jedino mi je zao sto mi je izraz onakav kao u prilogu, kad god pogledam sta se i ko se sve tu muva . Moj patuljak pionir je jos ziv i dalje salje razglednice  . 
 

Нема коментара:

Постави коментар