понедељак, 23. јул 2012.

BAS LICNO


Draga Luiz,
ustala sam onako fino, kao kad ustanes posle lose prespavane noci. Naravno, prvo provera poste uz jutarnju kafu, onda poceh da gledam zezalice sto sam dobila, pa stigoh do masona i svetskog poretka, izjava neke princeze japanske.. ma znas vec kada krenes.
 Onda u deset sati vise i ne znas da li si travka, trunka ili nista prema svim tim informacijama, gde su ljudi samo igracke. Pored svega sokantnog sto cujes i u sta ne mozes da verujes ( jer sve moze, ali je i previse bolesno da bi imalo svrhu ) se zapitas, a u cemu bi pa bila svrha tih ljudi koji opominju i istrazuju sve to i koji se toliko dobro u tome razumeju. ( a nemaju nikakve koristi, sem da sebe ugrozavaju pred tim celnicima). Onda se nadjes ovako u mojoj kuhinji u deset sati ujutro, negde kazes, ma ne znam sta je i kako je ali je istina nesto sto i sam osecas i nagonski i sam sprovodis. A to je, da ja  ne gledam tv i nekako mi je lakse ( osecam se slobodna) i to konstatujes, ne zato sto sam cula sta pricaju o medijima, nego prosto sto osecam da imam neke druge poglede na svet i informacije koje cujem i vidim, a ne pod cekis okruzenja kojima je mozak iscekican kako treba i sta treba.  
Jbg jesam i neinformisana po hiljadu tema koje su kamen temaljc finih prica ( sve ono masne kamasne, ko sta rekao, jel si video sta kaze i jel vidis da ovaj ) ponekad i ne znam ko su ti ljudi sa nase  govnjave politicke scene a verujes mi , i nikad mi nije zao... sve te price ispadnu na kraju povresne , nikakve ...i uperene su samo na neko predstavljanje sebe kao nekog zaduzenog clana drustva ( i naravno dobro informianog ).  A onda ako se odvazim da pitam ( mislim odvazim se uvek sem kad me tako guraju i lupaju pod stolom/cuuti .. kao onomad ) “A zasto se onda vidjas sa takvima, kako onda to ne kazes tamo gde treba, ili cuti...?” gledaju me belo i neprijateljski uglavnom ..Kao  pojma nemas sta se desava.. ja kazem, “ ne znam i ne zalim,  jer kada bih znala i nicim reagovala bar u nekim stvarima, bar time da mi nije onda stalo do prijateljstava sa tim ljudima o kojima iza ledja pricas,  prestala bih da cenim sebe kao coveka.  E onda citava prica pljuvanja drugih nema nikakvu svrhu kad je vec od licemernog, protiv licemernih...”
Uh ,poceh sa opasnim temama ujutro, kazem eto deset i deset je...odoh ja na pijacu medju paradaiz i salatu.. to mi je prirodnije. 
Ljubi te Telma (vetrenjaca.. to mi kaze ..vi se borite protiv vetrenjaca..jbg ne znam vise ni da li se borim ili sam samo vetrenjaca )

Нема коментара:

Постави коментар