четвртак, 6. октобар 2011.

JERONIMOO




 Jeronimoo, gde si brate po krvi i jeziku i po postojbini nas Indijanaca, kad se po ostalom ni sa kim ne razumem, ne znam sta hoce , sta pisu... ne sme da se kaze odakle sam brate iz Indije, postojbine , gde si rodjen, dal si rodjen, dal pricas ili si boginja ona ili onakva, nemam nikog nit se secam ni baba ni deda, gde da se secam..
Gde si Skvo da se malo smejem uz logodrsku vatru i skakucem dok kreten odozgo, dal cepa drva na terasi ili sprema prozore da zakuca pred zimu i kosavu, al ne smem da kazem jbg. Gde me nadje u ranu zoru dok ne popih kafu, mnogo sam senzibilna na "usi", jos samo cekam da Fredi manijak odnekle upali svoj motokultivator u vidu busilice pa da krememo..idemoo, uh dal da vadim Bohrmaschine. Nase pleme je veliko, izacice poglavica, da nas opomene, a vracevi da bacaju munje. Ustvari brate zaboavih da mozda vezba latinsli uz sekirce, jao jeste..bas sam ono, ako odem da ga  preslisam , odoh sa testerom, to ce biti za sentence, da prosirimo vokabular.
Ohhh nebesa, posaljite mi popisivace, tu sam,cekam da me pitaju, ko radi, ko kog izdrzava i da li imam problema u saobracaju, to cuh da pitaju i kako idem do posla, pa kako brateee, pa na konju mom ili javnom, plemenskom i sta ih bole..dal neko ima problema sa poslom, dal ga trazio ili nije, da li mu plemensko  vece ikad  naslo...Alo , ja obradjujem sama polje, samo plemenu dajem kad trazi, jbg, red je da trazi a moje da dam, kad mogu i kad imam..a slusam nasu "I need a Dollar" Odavno se vodim kao marsovac, pitali me prosli put, valjda mogu i sad da ostanem na istoj planeti...ce vidjamo  i pevam bole me..
I dal da natocim malo vatrene vode,mozda ce bolje da me radi nego ova crna, jos mi se podsvest ne zatvara, sve se izmesalo uuu mozda kefir, da, to sam volela da pijem tamo ili da pronadjem negde u kuci mumijo, i to nje lose..mozda postanem zena faraona iz Indije.
Gde si zeko da te jurim i da se smejem, a ti da bezis sa sve satom iz Alise.A ti kumo, vidi tamo neki rezervat preko bare, ako nastavi ovako odoh da perem sudove a andjeli da nose gajbe..koj ce nam pamet.
Brate, zapevajmo..
Ooo evo vadim lulu mira u vidu Winstona, pomirenje za sve iz plemena, ne kokakjte se vise –zbog nista, ima nas Indijanaca osetljivih..bar ne ovde malkoo bljak..Ovaj jezik je dat ljudima izgleda da se ne razumeju, kod zivuljki je lakse, one se prepoznaju po mirisu, malo zareze al dobro..ne ujedaju bas uvek.

I onda je laganim smirenim koracima odolela cunamiju u glavi,umila se, ne na terasi....sta je sad, opet zvuci ..vatrogasci..nije valjda nesto strasno, ovde se vatra ugasila, a i kolega naucio latinski..

Objavio robin u 2. oktobar 2011 11:46:53

Нема коментара:

Постави коментар