четвртак, 6. октобар 2011.

BEZOBRAZAN SI ZNAS




 I sta hoces sad???Gledamo se jedan na jedan, ogoljeni skroz. Sto me gledas tako, likujes? Jak si aa?..Lako ti je da  sa visine mirno posmatras sta se desava..kao nemas pojama....fin si, stalozen..prodjes kroz glavu, vidis kosmar , tebe kao to nje briga, nije tvoja stavar? Slazem se i nije, ali si nekako svedok svega,  u teskim nocima si mi bio jedan od prijatelja za razgovor.
E pa necu da placem, necu pred tobom, negde cu iznutra bez suza ili u mraku. Tuzna sam, imam mnogo razloga za to al sta to tebe briga, nije i ne treba.Mrzim da se mirim sa gubitkom, ne podnosim neizvesnost, procicu kroz zid bicu ljuta i neprijatna samo da ne pokazem koliko sam slaba.
Iii,....gledam te, sve je kod tebe isplanirano, i putanja i zadrzavanje , svaki pomak, svaka nijansa ...bravo, blago tebi, mora da si bas sretan. A mozemo i na Vi, distanca je onda jos veca, al necu sad..Alooo, karte su podeljene, znam to, nemoj ti da me podsecas, znam u kom sam spilu i sa kakvim bitnim dzokerima. Znam  koja je igra, znam koji su aduti.Al ne mislim da varas, ustvari ne zelim da mislim.Ma,  pojma ti nemas..i ne moras ni da saznas, ali saznaces jednom na neki nacin sta vredi u zivotu, koja je igra prava a koja pogresna i sa dobitkom.A zelim ti igru, to je ono pravo..igra ne samo dobit. Pokusala sam da ti kazem..ne znam da li si cuo.Ne, ne ljutim se , zivot kvari ljude.
Ma lajacu i na zvezde i na tebe ako hocu, moja je to stvar. Nece mi ni pomoci ni odmoci......al lakse nekako, izbacis iz sebe. Sta je bezis, povlacis se..e ne moze tako bas.
 Ma sad cu ja da te eliminisem, idem da navucem zavesu. Ostaces sa druge strane zavese, na nebu a ja sa ove u svom mikrokosmosu.

Objavio robin u 15. septembar 2011 21:59:22

Нема коментара:

Постави коментар