четвртак, 6. октобар 2011.

DAL DA KUPIM TOP




Produvao se ovaj vetar, pa direktno kroz mozak. Nakostresila mi se kosa, zivci  i pitam se da li da krenem u konacni obracun.Imperija uzvraca udarac i to prvo u kuci.
Ovde da pobijem ovo dvoje celjadi sto obozavam, cisto iz folklora..da zataskam svoje propuste.Deca nas nerviraju kad podsecaju na nas. Al to mi bas bljak, ne treba se zezati sa tim, znam kako sam u bedaku kad citam raznorazne vesti iz sredstava informisanja..znaci povlacim red.. Ima  opcija  zamena, da ih najedem sapunom ili nekim dezinfekcionim sredstvom kako bi sprala sve gluposti koje mogu da izgovore.
Dalje, u maskirnoj uniformi da  zadjem po familiji, pojedinci citaju ovo, al ne brinite se, sad cu da se izvicem ovde pa ce biti lakse. Mozda upotrebim samo hladno oruzje.
Prijatelji vec znaju ovu fazu, zucnes li jos jednom o tome, ima da te ugrizem za nogu..i odmah mir i tisina..ma bre dosta foliranja.
Bes, kod mene cudna kategorija povezana sa humorom.Cudan ovaj zivot ponekad. Borci su borci,  sto imlicira da se bore, al sto kazu, ne znam bas tacno, sviraj sviraj al za pojas zadeni. Aman vise sjasite svi.
Daklem, sta bi trebalo menjati. Pristup jel. Aha, znaci ovako. Skruseno , mirnim glasom, stalozeno izneti svoje skromno misljenje i vidjenje zivota, pri tome voditi racuna da se ne dotakne neka licnost, da se ne daj Boze ne pronadje neko u izlaganju.. Voditi racuna o intonaciji i dopadljivosti izlaganja.Naici na  zid cutanja ili neazumevanja. Dobro, pa to Robine nije vazno, polako stalozeno, mozes ti to. Znaci gledas ih umilno i dalje pun razumevanja za njihovo nerazumevanje, pooooonovis ( ups, opet izlete bes, no, no) jos jednom, mozda tise, da, da mozda ce da naculje usi, cuce  sta ti smeta i sta im kazes...
Elem, zamisljam se kako bi ja trebala da izgledam u ovoj idili  iznosenja stavova ..da vidimo , roze haljina sa neznim karnercicima , neupadljivog kroja i zakopcana do grla ( uh..ne mogu ni da se zamislim, ne volim roze boju..karnerice i to do grla).Dobro, to je ta boja za smirenje ( a ne ja , crno -bele i belo crne kombinacije,sa akcentom na crnim detaljima..no,no..mnogo tamno i pretece po okolinu, shvacena sam ko agresor). Sminka naravno bez karmina, i to jarko crvenog ...boja razdrazuje  i bikove, a gde ove nejake oko mene...Dakle to je to, ne ici u centar, ne govoriti direktno, pogled skretati u daljinu..sa dosta ah, uh i pa da,  u pravu si, interesantno...Uh zamalo da zaboravim, nauciti da klepecem na prazno, ne licno, mislim , znam , postojim..ne, greska, nego to ti je dobro, moji su najbolji...Uh evo jos malo pa ce srcka da me strefi samo od predstave .
Dakle, neee ne mogu..ima druga opcija, kupicu si top, ma nek ide zivot..nek zavrsim u F apartmanu, zbog nerazumevanja, uh dusu da odmorim ko covek tamo.

Objavio robin u 20. septembar 2011 1:09:23

Нема коментара:

Постави коментар