четвртак, 11. август 2011.

IMA LI KOGA U TUNELU??



E, bas ste okrutni.. ni zuc. Znam porodjajne muke teske, obavila svetu duznost dva puta..ok. Al nesto razmisljam, svi ste jednom poceli ovako, pa valjda cu i ja dobiti taj povetarac u ledja.. Smejem se kad me deca ( po staroj kineskoj- za mene ces biti dete i sa sto godina) pitaju.. jel ti neko pise..a ja cekam ponosno  da kazem: daa.
Elem, imam vec vernog fana, kuma nije dugme, to znamo, al se odvazih da posle hiljadu i jednog maila, okacim neke moje pricice i skromna gledista za tudje oci.. Doduse, bio je i jedan skroman pokusaj prepadanja, takodje mailom.i pricama.( kumo nema smeha) al necemo o tome.. Dakle, bolje je da se igram ovde nego da pravim budalastine u realnom svetu..Lepo rekoh nekom, ima da se moji praunuci  te 3652 godine razbiju od para, jer im baba nesto pisala.
Dakle, vidim , ima vas interesantnih, pa nadam se da cemo  se prepoznati.
Inace nisam bas neki zaludjenik za nove tehnologije (ma nisu nove al nema veze) otvorise mi nicim izazvani i fb , pa nesto plivuckam tu i tamo..
Al kod mene sve ide naglo, tako mi je i u zivotu, te plivajuci nabasah i na vas..
Ps. Sledece sto kacim je skromno misljenje o kompjuterima uopste.

Нема коментара:

Постави коментар