уторак, 30. август 2011.

DUSEK, BRACA I UGAO GLEDISTA


“ Prostri se koliki ti je dusek” zvuci fino, pametno..al ne znam bas da li potpuno ispravno..Dobro, ne ici preko granica, ali zasto.. nekad ne shvatam. Pa duseci mnogima odavno ne svojom zaslugom mali, skvcili se duseci, skvcili se ljudi.Ljudi se jedva nesto scucure na njima, a vrede, mogu.,al nikako preko toga.. Ma ne mogu na duseku nikako, ako bi bas razumno posli, kod mene i duseka jedva da ima...al se ne dam. Razumno gledano, izgleda da bih vec godinama trebala da na tom duseku samo stojim.. kakvo lezanje, od toga nista.., a kad cu da se prostrem, auuu o tome da ne razmisljam, jedino ako me strefi negde ( ako bih kod inzenjera mogla da narucim , ako moze u kafani i u dobrim cipelama, da znam da mogu da platim pice i da hodam).Al ima i jos jedna karakteristika , ono nerazumno, nesvesno sto me ne gura u sablone, mlevenje mesa sistemom, isprazim pricama, citanjem novina i svih ostallih vesti koje sluze samo da me informisu, da se ne cudim kad saznam ko je zasto nesto uzeo ili ukrao.Nema tu sta da mislis ili razmisljas, puko donosenje vesti, ne daj Boze da se zapitas, a zasto bas mora tako, da li je moguce?. Pa covek mora da slobodno uziva u svemu, gde da se krije i zasto bi, svi treba da znaju, da im jave, da ne gledaju coveka popreko. Posle, sta je bilo, kako se kucina rasplela.. niko ne zna, i ne javlja se...Svi se cude , zamisli... sta da zamisljam, sta nije jasno ne znam, pa vidim i sama, vidim samo duseke oko mene, ljudi neki rezu svoje potrebea dimenzionisu se, skracuju zelje, zive razumno samo do graice, dalje ne smeju ni da probaju, ubise ih u pojam..mire se..i cude. Ne mogu i tacka, receno mi je i to, ma takvi cete da umrete, da se borite ..., zato ste mi i simpaticni... ma nemoj, vec sam odavno shvatila da sam Alisa u zemlji cuda, umrecu pa sta..bas me briga, za razliku od onih koji nece da umru..jelll? 
“ Lud i dobar dva rodjena brata”..ma nemoj i to jos ima kod nas. Kod nas lud nije lud, onako doslo mu , poludeo od necega ili  je bolestan, nego je lud jos i dobar..aaaaaa?Ustvari dobar je bolestan.. bice da je to. A ni dobar nije dobar, ono za postovanje...nego je jos i lud...E kad na takvim krilaticama zivis, onda pomislis da treba da ima jos jedna cinjenica , skrivena, objasnjenje prve o rodjackim odnosima “ Pametan i zao dve rodjene sestre”, pa jel to to.. pa trebalo bi da bude.. jel tako reba.? Pa da, bas sam ono, pa pametan je toliko pametan, da ne moze da razluci sta je dobro a sta zlo, pa bira naravno lakse.
“ Ko ti od jutros rusi sneska?” uh..pa da snesko jadan,na ovo iscenirano vreme i ne mora da se rusi, sam pada.... Ma dobro, ko ih ..., odoh ja u zivot nasmejana, da se borim i da ne priznajem ove  i slicne krilatice . Da, i nisam spavala „ ko zaklana“ nego bas fino ko beba.

Нема коментара:

Постави коментар